mehmet sinkil
- Sunday, July 4, 2021 at 8:18:00 AM
Nazilli bu işte bende varım demiş, çok güzel. İyi günlerde sergileyin. Nazilli li arkadaşın anlattigina göre halktan zaten bir baskı varmış her yerin gazozu var bizim yok diye, belediye de destek veriyormuş umarım uzun soluklu olur.
1 comment